Obchodné podmienky
OBJEDNÁVKY
Ceny tovarov, služieb a všetky ostatné poplatky sú uvádzané bez
DPH aj vrátane DPH.
Podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho 102/2014 Z.z., § 3, odst. 1 písm. h) má
spotrebiteľ právo dostúpiť od zmluvy.
Podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho 102/2014 Z.z., § 4, odst. 2, spotrebiteľ
potvrdzuje odoslaním objednávky, že bol oboznámený s tým, že súčasťou
objednávky je povinnosť zaplatiť jej cenu.
Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky sa odosiela e-mailom.
Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude
obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim. Na uvedenú
e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie
ohľadom Vašej objednávky.
Spôsob platby: prevod na náš účet alebo na dobierku. Po obdržaní platby
zásielky distribuujeme podľa dodacej lehoty
Objednávku môžete do 6 hodín od jej prijatia zrušiť a to
telefonicky alebo e-mailom. Uvediete meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V
prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú po stornovaní objednávky do
7 dní prevedené finančné prostriedky na Vami určený účet.
Objednaný tovar vám pošleme podľa Vášho výberu: ako doporučenú zásielku pri
platbe prevodom vopred na náš účet alebo ako zásielku na dobierku pri výbere
dodania na dobierku.
Dodacia lehota je 7-14 pracovných dní. Môže sa stať, že tovar je medzičasom
vypredaný a nie je dostupný ani u dodávateľa, v takom prípade Vás budeme
informovať o možnosti riešenia vzniknutej situácie. Daňový doklad - faktúra -
slúži aj ako záručný list a je dodávaná e-mailom.
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez
udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014
Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru,
resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy
o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak
predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o
ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Lehota na odstúpenie od zmluvy
začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou
dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa
prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia
posledného dielu alebo posledného kusu,
c) na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa
prevzatia prvého dodaného tovaru.
Do 14 dní od uplatnenia práva na odstúpenie lehoty zašlite tovar na adresu: Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:, e-mail:
Po odstúpení od zmluvy Vám
vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy,
najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje
na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší
bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného
odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od tejto
zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri
Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez
účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť
na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť
podľa toho, čo nastane skôr.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Dodávateľ zhromažďuje so súhlasom zákazníkov osobné údaje zákazníkov, a to meno, adresu, telefón a emailové spojenie od fyzických osôb a názov spoločnosti, jej sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, telefón a e-mailové spojenie od právnických osôb, resp. fyzických osôb podnikateľov. Tieto údaje slúžia predovšetkým pre uľahčenie objednávok zákazníkov v budúcnosti. Pokiaľ zákazník prejaví svoj súhlas, môže mu dodávateľ oznamovať e-mailom obchodné oznámenia s novinkami a ponukami. Osobné údaje zákazníkov dodávateľ neposkytuje žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou dopravcu prepravujúceho objednaný tovar objednávateľovi.
- informáciu o cene za použitie
prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré možno využiť na účely uzavretia
zmluvy, ak ide o číslo služby so zvýšenou tarifou,
- informáciu o povinnosti spotrebiteľa zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú
finančnú zábezpeku,
ak ich predávajúci vyžaduje,
- v prípade, že je účtované rozdielne dopravné/poštovné, napr. podľa výšky
celej sumy nákupu alebo počte kupovaných kusov tovaru, jasný a zrozumiteľný
prehľad týchto poplatkov,
- lehoty na doručenie deklarované pre jednotlivé spôsoby doručenia prepravné
spoločnosti,
- spôsob prevzatia zásielky, kontrola zásielky pri prevzatí, podmienky a
okolnosti pre odmietnutie prevzatia zásielky,
- pravidlá pre poskytovanie zliav alebo bonusov, v prípade že ich predávajúci
ponúka,
- informáciu, kde sa nachádzajú servisné miesta a kto zaisťuje záručný a
pozáručný servis tovaru,
- informáciu o tom, že v prípade odstúpenia od zmluvy predávajúci nie je
povinný vrátiť kupujúcemu prijaté platby pred vrátením tovaru, resp. pred
preukázaním odoslania tovaru predávajúcemu,
- informácia o tom, že spotrebiteľ je povinný pri odstúpení od zmluvy zaslať
tovar späť najneskôr
do 14 dní od odstúpenia alebo ho odovzdať dohodnutým spôsobom predávajúcemu,
- informáciu o tom, že pri odstúpení od zmluvy sa zrušuje od začiatku aj každá
doplnková zmluva
(napr. zmluva o spotrebiteľskom úvere) súvisiaca so zmluvou od ktorej
spotrebiteľ odstúpil,
- informáciu o tom, že spotrebiteľ má nárok pri uplatnení práva na odstúpenie
od zmluvy na vrátenie nákladov za najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný
predávajúcim,
- informáciu o povinnosti spotrebiteľa uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne
poskytnuté plnenie ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách po tom, ako
udelil predávajúcemu výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred
uplynutím lehoty
na odstúpenie od zmluvy,
- informáciu o možnosti a podmienkach riešenia sporu mimosúdnou cestou
prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci takýto
spôsob využíva,
- informácie o funkčnosti a zabezpečení elektronického obsahu (e-knihy, MP3,
sprístupnenie elektronických informácií...),
- poučenie kupujúceho aké informácie môže od predávajúceho v súvislosti so
spracovaním svojich osobných údajov vyžadovať a voči čomu môže namietať,
- pridelené identifikačné číslo Úradu na ochranu osobných údajov, pokiaľ
predávajúci osobné údaje spracováva,
- spôsob nakladania s osobnými údajmi a prehlásenie predávajúceho, že si osobné
údaje nebude vynucovať, ani získanie týchto údajov podmieňovať hrozbou
odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo iných povinností
predávajúceho,
- poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy,
- informáciu o spracovaní osobných údajov bez súhlasu dotknutej osoby v rámci
predzmluvných vzťahov, resp. získanie súhlasu na spracovanie osobných údajov v
prípade spracovania osobitných kategórií osobných údajov (napr. rodné číslo),
- identifikačné údaje tretích strán, ktorým budú osobné údaje spotrebiteľa
poskytnuté a účel za akým im budú poskytnuté.
Zákazník vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane
osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a
uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré
sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich
informačných systémoch. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci
odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od
doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne
vymazané.
Zákazník si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať po prihlásení sa na
internetovej stránke elektronického obchodu v časti Prihlásenie klienta na
titulnej strane a požiadať o ich zmenu prostredníctvom e-mailu.
REKLAMÁCIE
Reklamácia sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho / Obchodného
zákonníka a Zákonov na ochranu spotrebiteľa § 250/2007 Z.z. a 102/2014 Z.z.
Zákazník je povinný pri prebraní si tovar riadne prezrieť/skontrolovať! V
prípade oprávnenej/preukázanej vady tovaru, na ktorú sa vzťahuje záruka, má
zákazník právo na jeho bezplatnú opravu alebo výmenu. Reklamáciu zákazník
uplatňuje u dodávateľa. Adresa a kontaktné čísla sú uvedené v časti kontakt.
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v zmysle platných predpisov SR a kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u predávajúceho alebo u určenej osoby. Informácie o určených osobách a servisných miestach pre záručný a pozáručný servis sú uvedené na zadnej strane záručného listu alebo ich poskytne predávajúci kupujúcemu na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých
prípadoch do 3 pracovných dní, odôvodnených prípadoch najmä ak je potrebné
odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí
tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok alebo odstúpenie od zmluvy.
O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po ukončení
reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom
e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol.
Pri uplatňovaní reklamácie je Kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe tovaru
(faktúru/pokladničný blok), záručný list a písomne oznámiť podstatu vady
tovaru. Kupujúci je povinný doručiť tovar spolu s príslušenstvom na adresu
prevádzky internetového obchodu. V prípade zasielania tovaru je Kupujúci povinný
uskutočniť všetky úkony potrebné na ochranu tovaru pred poškodením počas
prepravy. Tovar zaslaný na dobierku Predávajúci neprevezme - bude Kupujúcemu
vrátený. Tovar by mal byť zasielaný na našu adresu doporučene. Tovar odporúčame
Kupujúcemu poistiť.
Predávajúci poskytuje na tovar záruku v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim. Odo dňa prevzatia
reklamovaného tovaru Predávajúcim až do dňa oznámenia výsledku reklamácie
Kupujúcemu záručná doba neplynie.
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci
právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný
vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady
požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti,
ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru
alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť
vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla
riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo
od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o
odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po
oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné
neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru spôsobené jeho užívaním v rozpore s účelom
používania alebo pokynmi uvedenými v návode na použitie, mechanickým
poškodením, vystavením tovaru nebezpečným následkom tepelného a/alebo
elektromagnetického žiarenia, pôsobením poveternostných vplyvov a vplyvov
okolia (vlhkosť, prašnosť, priame slnečné žiarenie, vibrácie), mechanickým
poškodením a neoprávnenými zásahmi do tovaru.
Zákazník má právo na alternatívne riešenie sporu s predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou subjektom alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z.z..
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na príslušný subjekt ARS po tom, čo predávajúci
na jeho žiadosť o nápravu porušenia jeho spotrebiteľských práv odpovedal
zamietavo, prípadne na jeho žiadosť neodpovedal viac ako 30 dní.